Andělsky nadýchaný perník
Fitness dezerty, Snídaně, Zdravé recepty

Andělsky nadýchaný perník

Miluju perník a mám recept na klasický, naprosto dokonalý, nadýchaný, perník. Vzhledem k tomu, že se ale snažím bílou mouku ze svého jídelníčku vyřazovat, nebyl tenhle recept úplně ideální. 🙂 Takže jsem si ho trochu upravila a kdo by to byl řekl, vznikl snad ještě nadýchanější fitness perníček. 🙂 Pojďme si ukázat, jak si tenhle andělsky nadýchaný perník upéct.

Perník

Suroviny:

  • 1 hrnek rýžové mouky
  • 1 hrnek žitné mouky
  • 1 prášek do perníku
  • 1 polévková lžíce kakaa
  • cca 6 lžic medu (záleží, jak moc chcete mít perník sladký; my děláme méně sladký, abychom ho mohly případně ještě něčím dozdobit 🙂 )
  • 1/4 hrnku kokosového oleje
  • mléko dle potřeby (aby hmota nebyla ani příliš hustá, ani příliš řídká)

Postup:

Vše smíchat, aby v těstu nebyly hrudky a vylít na plech vyložený pečicím papírem. Péct na 200° cca 20-30 min.

Dobrou chuť! 😉

Předchozí post Next Post

You Might Also Like

Žádné komentáře

Leave a Reply