Brunet proměna aneb hubneme a makáme co to jde!
FAT to FIT

BRUNET FAT to FIT – proměna #2

Zatímco Marťa od ledna sbírala k našim proměnám jeden materiál za druhým, já jsem trochu usnula na vavřínech. Jsme přece jenom lidi a někdy motivace trochu zeslábne. Na blogu ale chceme ukázat, že ten náš fitness svět není jen růžový, proto se vracím se svojí proměnou no.2, kde popíšu svůj delší návrat do režimu.

V září po uveřejnění první proměny začala série oslav mých narozenin. Jelikož hrozně ráda vařím, pojala jsem to ve velkém a na každou oslavu jsem připravovala klidně 10 chodů a fitness tedy rozhodně nebyly. 😀 Oslavy narozenin plynule navázaly na oslavy mého svátku v říjnu (ano, slavíme v rodině úplně všechno 😀 ) a stravovací režim šel do háje. A v prosinci, stejně jako Marťa, jsem i já byla kvůli zdravotním problémům vyřazena ze cvičení  – na konci listopadu jsem onemocněla, nezabrala ani antibiotika a “rýmička” se mě držela až do Vánoc. Dva pokusy jít cvičit a vysportovat to mě ještě více odrovnaly, takže jsem byla nucena nedobrovolně zařadit odpočinek. Brala jsem to jako pauzu, kterou bych měla co nejvíce využít k odpočinku a až to odezní, vrátit se v plné polní.

Narozeninová oslava brunet

Příchodem nového roku už jsem byla naprosto zdravá a plná energie se do cvičení znovu vrhnout. Co se týče jídla – po měsíční pauze a vánočních svátcích se mi vracelo do režimu celkem obtížně, ale ve sportu jsem nasadila laťku vysoko. Jako vánoční dárek jsem si nadělila stepper s cílem, že budu každé ráno na lačno zařazovat kardio pěkně v pohodlíčku domova a večer po práci budu chodit do posilky odjet si silový trénink. Režim byl opravdu nemilosrdný – kardio 6-7x do týdne + silový trénink 3+1. Zároveň jsem začala domlouvat spolupráci na sestavení sacharidových vln – cítila jsem, že moje stravování a celkově morálka jsou nic moc a pokud chci dosáhnout svého cíle vyrýsovaných břišáků, asi budu potřebovat nějaké odborné nastavení jídelníčku. Z důvodu časových se ale nakonec vlny přesunuly až na duben. Do té doby jsem tedy makala jak fretka v posilovně, ale jídlo jsem nijak významně neřešila. Ne, že bych zase po roce začala plácat knedlíky, těstoviny a vrabce se zelím, ale občas jsem si prostě něčím zahřešila. Nutno říct, že ač jsem nejedla nijak hrozně a nezdravě, jak tělo necítilo žádný pravidelný režim, nereagovalo moc příjemně – bolesti a křeče do břicha, nafouknuté břicho, pocit oteklosti.

Navíc měření InBody v březnu ukázalo, že po skoro 3 měsících šlapání každé ráno 50 minut na stepperu si tělo na pohyb zvyklo a přestalo na něj reagovat. Snížení tuků prakticky žádné. Kardio jsem tedy začala zahrnovat dynamičtější a hlavně různorodější – po tréninku pás nebo orbitrec, běhání venku apod.

Brunet proměna číslo 2

Takže, abych shrnula v pár číslech můj vývoj od září, kdy jsem postovala 1. proměnu: tělesný tuk se mi zvýšil o 0,8 kg (málo, ale zvýšil, měl klesat!!) a množství svalů narostlo z 28,4 kg na 30,8 kg (to je v pořádku, o nárůst svalů jsem také usilovala 🙂 ). Na fotce můžete vidět srovnání září 2015 versus duben 2016 (kdy jsem nakonec začínala s vlněním).

Další proměna už bude o mých sacharidových vlnách, jak je zvládám a co nesou za výsledky. Juchůů 🙂

Předchozí post Next Post

You Might Also Like

Žádné komentáře

Leave a Reply