Brunet proměna aneb hubneme a makáme co to jde!
FAT to FIT

BRUNET FAT to FIT – proměna #4

Další měsíc utekl jako voda a já jsem tady s již 4. proměnou, tentokrát po 8. týdnech vlnění. Přiznám se bez mučení – tenhle měsíc už taková sranda jako 1. měsíc nebyla. 🙂 Koukněte, co jsem musela v dietě omezit, co přidat a jak na to tělo reagovalo.

Od 5. týdne jsem musela omezit mléčné výrobky, čili pá pá moje mléčné rýže. 🙁 Musím říct, že na mléčných rýžích jsem si trochu vytvořila závislost, proto pro mě byla tahle zpráva v první moment trochu šokující a najednou jsem měla pocit, že teď přichází ta horší část režimu, kdy už nebudu moct jíst to, co mi fakt chutná, ale začne to být jen kuře – rýže – zelenina. Byl to ale jen prvotní šok a díky Šmakounu, dětské rýžové kaši s 99,9 % rýže a vanilkovému sirupu bez cukru jsem si dál mohla pochutnávat na “sladkých” snídaničkách. 🙂 Celkově se mi na další 4 týdny snížil příjem tuků, naopak příjem bílkovin se mi navýšil, což mi naprosto vyhovovalo, protože jsem totální masožravec. Množství sacharidů se mi snížilo z 1.810 gramů (ze 3. a 4. týdne) na 1.430 gramů (v 5. a 6. týdnu) a dále na 1.120 gramů (v 7. a 8. týdnu). Jediným zdrojem sacharidů se tak stala pouze rýže a racio chlebíčky. To by mi ani tak nevadilo, rýže, ani racio chlebíčky se mi za celou dobu neomrzely, spíše naopak mi chutnají víc a víc. 🙂 Přišly už ale trochu více chutě na sladké, nezdravé, zkrátka na to, co zrovna nemůžu. Ve výsledku se tak můj jídelníček skládal z masa, nízkosacharidové zeleniny, pár racio chlebíčků nebo rýže. Nevím, jestli to bylo tím nastavením množství sacharidů a principem vln, nebo tím, že už jsem přece jen byla v dietě 2. měsíc, ale už to zkrátka nebyla ta pohoda, jako na začátku. 🙂

Navíc mi na konci 6. týdne bylo řečeno, ať ještě vydržím, že už mě čeká…………………………………… chvíle napětí……………..CHEAT DAY!! 🙂 Co vám budu povídat – vůbec jsem nepočítala s tím, že bych ve vlnách nějaký cheat dostala, takže tahle zpráva mě naprosto a totálně nadchla. Bohužel jsem ale nevěděla, kdy onen den přijde. 😀 Co dokáže taková zpráva udělat s psychikou, se ani nedá popsat. Následující 3 týdny se mi hlavou neustále honilo, co všechno budu chtít sníst, až cheat day nastane. Častokrát jsem si i musela zakázat na to neustále myslet, protože to bylo jako mor. 😀 Ale vzhledem k tomu, že cheat přišel až v 9. týdnu, o kterém tahle proměna není, budete si muset počkat na další článek, kde vám popíšu, jak jsem se poučila z článku Marti o jejích cheat days a jak jsem si cheat užila já a hlavně, jak jsem ho zvládla. 😉

Teď už sem s výsledky 2. měsíce:

Sacharidové vlny - rozdíl po dvou měsících

Sacharidové vlny - rozdíl po dvou měsících

Sacharidové vlny - rozdíl po dvou měsících

Sacharidové vlny - měření, míry po dvou měsících

Předchozí post Next Post

You Might Also Like

Žádné komentáře

Leave a Reply